;

TESTIMONI EKSKLUSIF

Thursday, May 28, 2009

Mendapatkan Berat Badan Idaman Secara Sihat Dengan Jus Mate 5


Sebelum mengambil Jus Mate 5 (76 kg)

Selepas mengambil Jus Mate 5 ( 66 kg)

Selepas menggunakan Jus Mate 5 ( 66 kg )

Alhamdulillah setelah sebulan setengah menggunakan produk Herba Prima yang memang tengah hangat di pasaran ini saya telah dapat menurunkan berat badan saya sebanyak 10 kilogram..kenapa? anda tidak percaya!! Tetapi itulah realitinya..Saya juga agak terkejut dengan penurunan yang berlaku tetapi tiada yang mustahil dengan Jus Mate 5.Saya memang seorang mudah untuk naik berat badan jika tidak dikawal. Saya pernah melakukan diet sendiri tanpa menggunakan pil pelangsingan badan dan seangkatan dengannya. Saya hanya melakukan senaman dan mengawal pemakanan sahaja..alhamdulillah berat saya turun dengan banyak..tetapi disebabkan kekangan masa dan sibuk dengan tugas seharian saya sudah tidak dapat melakukan senaman secara rutin seperti saya belajar dahulu.Saya sudah tidak dapat mengawal pemakanan saya..maka tanpa saya sedari berat badan saya bertambah dari hari ke hari sehinggalah ramai rakan yang menegur dengan pertambahan berat badan saya.Baju-baju yang saya suka juga tidak dapat saya sarung ke badan lagi.Oleh kerana terlalu risau dengan berat badan saya pernah mencuba pil pelangsingan kerana saya menganggap dengan cara itu saya dapat menurunkan berat badan saya dengan cepat.Tetapi sangkaan saya meleset kerana setelah mengambil pil tersebut saya mengalami cirit-birit yang teruk.Saya terus berhenti daripada mengambil pil tersebut.Pada suatu hari pintu hati saya terbuka untuk melayari laman Produk Herba Prima yang sentiasa saya baca di dalam Harian Metro.Lantas saya terus menempah Jus Mate 5. Terima kasih kepada Kak Roha dan suami kerana banyak membantu saya di dalam proses untuk menurunkan berat badan..Saya mula mengambil Jus Mate 5 dari bulan Mac 2009 hingga Mei 2009..sepanjang sebulan setengah penggunaan,berat saya telah susut sebanyak 10 kilogram..berat asal sebelum menggunakan jus mate 5 adalah 76 kg..selepas sebulan setengah penggunaan berat menjadi 66 kg. Saya mempunyai masalah untuk menurunkan berat badan sebelum ini, tetapi selepas Jus Mate 5 dengan mudah sahaja saya dapat menurunkan berat badan...testimoni bergambar ada saya sertakan sekali di dalam blog ini..saya akan upload gambar terbaru untuk tatapan semua...untuk mendapatkan produk ajaib ini dan mengetahui bagaimana cara saya berdiet dan menu-menu yang saya lakukan bolehlah menghubungi saya di talian 012-3485657 atau melalui ym :- filansoris@yahoo.com ..insyallah selagi saya boleh bantu saya bantu...saya masih meneruskan perjuangan saya untuk mendapat berat badan ideal..setelah melihat kejayaan saya, ramai rakan yang turut serta di dalam perjuangan untuk menurunkan berat badan mereka...selamat berjaya kepada mereka..semoga tabah menghadapi dugaan..tiada yang mustahil di dalam apa yang kita lakukan..Insyallah...tiada siapa yang dapat merubah diri kita selain daripada diri kita sendiri..Hanya kuatkan semangat dan yakin dengan apa yang kita lakukan..

2 comments on "Mendapatkan Berat Badan Idaman Secara Sihat Dengan Jus Mate 5"

cikZiela said...

wowww.. kurus nye kamu!!

Nur Hanani on June 18, 2009 at 7:47 AM said...

arigato...jom join the club

Shop Online @ My1Stop

Kepada tetamu yang dihormati silalah tinggalkan mesej anda di sini..terima kasih..sila datang lagi..

Anda Pelawat Yang Ke:

Galeri Saya

Galeri Saya







 

Followers

~LANGSING.SIHAT.JELITA~ Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez